vineri, 24 iulie 2015

Cumpara H1Z1 Just Survive Steam CD Key la REDUCERE


Cumpara H1Z1 la cel mai mic pret - Mega Reducere

Despre Joc: H1Z1 este un joc de tip survivor, actiunea jocului se petrece intr-o perioada post-apocaliptica in care majoritatea omenirii se transforma in zombii.Pentru a supravietuii in salbaticie alaturi de animale feroce (ursii,lupii) cat si alaturi de zombii trebuie sa deprinzi cat mai multe skilluri.
H1Z1 este un joc foarte asemanator cu celebrul DAYZ sau 7 Days to Die, avand in centrul actiunii lupra pentru supravietuire.



 STEAM COMMENTS
Review from STEAM automatic translation from English to Romanian using Google Translate
În primul rând - pentru oricine care spune airdrops sunt plătească pentru a câștiga, sunt complet greșite. șansele de a obține o armă de la un parașutare plătit sunt aproape la fel de subțire ca și șansele sunt supravietuitor cu prada care cade de fapt de naveta - am reușit să fure un singur generozitate parașutare de la 3 tipi pentru că ei nu au fost nici uitam, dar eu nu a primit un pistol oricum, numai IED-uri, apă de ploaie și unele swizzle. O altă Airdrop am văzut doar a scăzut lucruri cum ar fi o pungă de talie și unelte de lemn.

Ca atare, dacă gestionați pentru a obține un pistol SINGUR de la un airdrop, va trebui să fie
1) extrem de norocos pentru a obține de fapt, un parașutare care conține un pistol
2) extrem de norocos pentru a obține de fapt airdrop și de a supraviețui zombi și jucători ataca
3) extrem de norocos pentru a supraviețui mai mult de o oră cu arma singur ai de pe o cutie - care este un element pe care puteți găsi în LUME ORICUM

NU suna prea PAY WIN PENTRU MINE, DAR ORICUM.

Ok, deci acum ar trebui să fie destul de convins că airdrops nu sunt gamebreaking. Acest joc este distractiv ca dracu '. Am avut pe nimeni să cumpere acest joc cu și s-au făcut mulți prieteni (și dușmani) cu doar rulează în jurul și vorbind cu oamenii whacky au găsit peste tot în jurul hărții H1Z1 minunat. Cei mai mulți oameni se vor opri pentru un chat (daca nu ai un pistol și au, de asemenea, un pistol, apoi te va trage, probabil), și puteți avea întotdeauna un moment bun în termen de câteva minute de reproducere pe un server de mare populație.

N-am idee unde mă duc cu aceasta recenzie, dar acest joc este distractiv. Într-adevăr, într-adevăr, într-adevăr, ridicol de distractiv.

Îmi place de fotografiere oameni în cap cu o săgeată. Îmi place obtinerea împușcat în cap cu o săgeată. Îmi place sablare tocilari departe cu o pușcă. Îmi place obtinerea spulberate de tocilari cu o pușcă. Îmi place zombi. Zombi mă urăsc. Urăsc urșii. Urșii, de asemenea, să mă urăști.

Cui îi pasă ce acest joc se transformă în? Este o modalitate foarte bună de a cheltui 20 $ și este distractiv ACUM. Schimbările pe care le-au fost de luare au fost numai bune, și oricine care crede că acest joc se va transforma într-o monstruozitate oribilă a unui joc video de nicăieri sunt, probabil, aceiași oameni care cred că Obama este în Illuminati și va trage în spațiu într-un secret super- aeronave străin în cazul în care lumea merge în jos.

Cerinte de sistem H1Z1
CPU:Intel i3 Dual-Core with Hyper-Threading (required)
CPU Speed:Info
RAM:4 GB
OS:Windows 7 64-bit
Video Card:nVidia GeForce GTX 275 series or higher
Sound Card:Yes
Free Disk Space:20 GB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu