sâmbătă, 17 septembrie 2016

Cumpara Tom Clancy's Rainbow Six® Siege ieftin - cel mai mic pret

Cumpara Tom Clancy's Rainbow Six® Siege ieftin la cel mai mic pret de AICI:CLICK

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege cerinte minime de sistem

CPU:Intel Core i3 560 @ 3.3GHz or better, AMD Phenom II X4 945 @ 3.0Ghz or better
CPU Speed:Info
RAM:6 GB
OS:Windows 7 64 bit, Windows 8 64 bit, Windows 10 64 bit
Video Card:NVIDIA GeForce GTX 460, AMD Radeon HD 5770, And DX11 cards with 1GB VRAM

Sound Card:Yes
Free Disk Space:30 GB

 STEAM COMMENTS
Review from STEAM automatic translation from English to Romanian using Google Translate
Trixie 
Am jucat Spetsnaz operative de siguranțe pentru mama Rusia , camarazii mei străini au murit , era doar eu împotriva altor 5 agenți de poliție străine , eu nu știu de ce am fost luptă între ei , am știut doar că a trebuit să -i ucidă pe toți pentru marea patrie și să răzbune camarazii mei căzuți , m-am ascuns într -o cameră de lângă ostatic , am putut auzi graba în cameră, încercând să mă copleșească cu forță pură , ei se apropiau pe ostatic în căutarea pentru mine , atunci ştiam ce trebuia să fac, am pus taxa mea focos pe perete cu vedere la ostatic , m-am rugat ca mustață puternic lui Stalin ar zâmbi asupra mea și dă-mi puterea de a câștiga acest lucru , instantaneu colegii mei au început să țipe " NOOOO ostaticul ! " dar era prea târziu , grenade zburat , explodează peste tot în cameră , toate 6 dintre ei au fost uciși , așa cum am umblat peste trupurile lor moarte , m-am uitat la ostatic mort , a zâmbit și a spus: " Vă mulțumesc , tovarășe , vă au fost momeala bun "


DrunkonEstus
Cele "Starter Edition", a menționat în această reexaminare a fost temporară și nu mai există. aprobarea mea încă stă ca un preț de vânzare $ 30 înseamnă payng pentru operatori cu mai mulți bani în față și mai puține ore în timp.

Voi încerca să informeze cât și de revizuire aici pentru a clarifica problemele pentru toată lumea. O să prefață spunând că ultimul joc multiplayer pe care am fost într-adevăr în era Titanfall, făcându-mă să devin afectate de și interesate în pierderea de jucători și servere abandonate:

Starter Edition este o implementare inteligent de Ubisoft pentru a obține mai mult sange proaspat pe serverele, deoarece costul de intrare a fost anterior prea mare pentru mulți. Pentru a fi clar: Nu există nici o diferență între "jucători de start" și "jucători regulate", în afară de cantitatea de timp este nevoie pentru a debloca noi operatori (clase). jucători starter juca pe aceleași servere ca și toți ceilalți, joacă pe toate aceleași hărți, și au toate aceiași operatori deblocabile disponibile ca și toți ceilalți.

Pentru a explica modul în care jocul Starter ar începe, voi explica pe scurt modul în care acest joc (mai degrabă cu generozitate) doles afară de conținut. Toate hărți și operatorii sunt "libere" și sunt incluse în patch-uri, operatorii fiind plătit numai în timp a jucat sau cu UbiBucks, dacă se dorește. Acest lucru face ca Pass Sezonul practic inutil; la lansare a oferit un an de privilegii minore și acces harta / operatorul timpuriu, care este acum șase luni sau un privilegiu atât de. Acest lucru înseamnă jucător de bază nu este segmentat, și nu există nici o hartă sau operatorul pe care le puteți achiziționa numai prin achiziționarea Pass sau DLC-ul sezonului. Acestea fiind spuse, Starter Edition vă atribuie în mod aleatoriu un operator atacator și unul apărător, împreună cu suficiente UbiBucks pentru a achiziționa 2 operatori suplimentari la alegere, astfel încât să începeți cu 4 la dispoziția dumneavoastră.

Tot ceea ce faci în jocul pe care îl câștigă notorietate, care este moneda fals utilizat pentru a achiziționa operatorilor sau piei de arme / produse cosmetice. jucători starter necesita aproximativ 12.000 de renume pentru a achiziționa un operator, în timp ce jucătorii regulate au nevoie de doar aproximativ 2.000. Ubisoft numește această "măcinare" pentru a ajunge la 12.000, dar pentru mine punctul de un joc multiplayer este că gameplay-ul este intrinsec distractiv și nu se simte ca "slefuire" pentru a ajunge la nimic; recompensa este faptul că jocul este distractiv de a juca. Acestea fiind spuse, eu știu că în joc progresie și deblocări au devenit un lucru mare pentru jucători în aceste zile, precum și lipsa de lucruri pentru a progresa în direcția este adesea citat ca fiind unul dintre principalele motive pentru care oamenii au încetat să joace Titanfall.

În cazul în care există pentru a fi lucruri pentru a debloca, sunt de fapt bucur că este operatorii. In 9-10 ore am mainlined, deoarece cumpărarea ediției Starter, am câștigat destul de Renumit pentru a cumpăra un "la vânzare", la 7500, cu câteva mii de stânga peste. De "măcinare" este compensat de provocările zilnice pe care le oferă notorietate în plus, și există cel puțin un operator de "la vânzare", în mișcarea de rotație în fiecare săptămână. Iată lucru, deși; operatorii să ia un timp pentru a învăța cu adevărat din cauza naturii jocului, iar lucrurile sunt destul de echilibrate, până la punctul în cazul în care un nou operator este pur și simplu un nou playstyle, spre deosebire de nici un avantaj signifigant asupra adversarilor tăi. Punctul meu este că până la momentul în care într-adevăr ajunge aproape de a stăpâni 4 operatori la pornire, veți fi câștigat suficient pentru a debloca notorietate alte câteva și / sau a cumparat un cuplu pentru a vedea modul în care acestea joacă.

Asta ar trebui să fie Foaming din drum. Întotdeauna am vrut să încerc acest joc, dintr-o privire arăta ca evolutia CS: GO Am așteptat ani fără asprimea și natura indie / mod de un joc ca Insurgentă și nu am fost departe. La fel ca mulți oameni, era greu de justificat un plin $ 60 Preluare atunci când CS: GO este de 15 $ si in mod regulat merge la vânzare, dar Ubisoft a nivelat terenul de joc cu ediția Starter și în cele din urmă a făcut jocul accesibil pentru mine.

Vreau să abordeze problema "prețul complet pentru doar multiplayer" argument. Nu văd problema ca, care a fost par de ani de zile (UT-2k4, Quake 3 Arena, etc.), mai ales atunci când au continuat și hărți ale rafinamente sunt oferite în mod liber cu patch-uri, deoarece acestea sunt aici. Acest joc nu are nevoie de o "campanie"; adăugarea unui mare buget hollywood inspirat shooter-ul coridor puternic scriptat, care este de obicei atașat la împușcături moderne, ar lua doar departe de excelenta de echilibrare și ciocnirea cu stilul de joc, nereușind să învețe cum player-ul pentru a experimenta carnea de joc. Învățându-player-ul cum să joace este exact ceea ce conținutul single-player, de fapt, nu face. Există 10 "situații", fiecare dintre care dispune de un alt operator și prezintă diferite competențe, gadget-uri, și cel mai important, ritmul și natura sărituri în asediu multiplayer. Există, de asemenea, opțiunea de a juca co-op teroriste Hunt ca un "lup singuratic", în loc de o echipă de cinci dacă vrei să joci de unul singur. Îmi doresc doar că a fost multiplayer care pot fi redate cu bot sau pe care le adăugați această funcție în viitor, jocul are deja roboți mortale pentru alte tipuri de conținut single-player și posibilitatea este cu siguranta acolo.

De ce ai avea nevoie să fie instruiți pentru a juca un shooter multiplayer, mai ales dacă ești experimentat cu ei? Pentru că nimic altceva de pe piață joacă modul în care o face asediu. Este un joc lent, cu timpul de multe ori petrecut în ghemuire sau predispuse la sprint utilizate cu moderație. Macră butoanele stânga / dreapta sunt esențiale pentru a înclinat în jurul valorii de colțuri. "Timpul de a muri" este extrem de rapid, cu 1-3 gloanțe de legătură fiind suficient pentru a ucide mai mulți dușmani. Anumite obiceiuri, cum ar fi reîncărcarea după fiecare incendiu trebuie să fie abandonate, deoarece viteza de reîncărcare este relativ lent, iar gloanțele rămase în clipul dvs. ar putea fi suficient pentru a ucide 1 sau 2 mai multe persoane, înainte de a părăsi-te vulnerabil în timp ce reîncărcarea.

S-ar putea să fie într-un ritm lent, uneori , dar cauzează o tensiune alb - ciolan pe care nu am văzut potrivire . Este palpitant pentru a ridica partea rapel a unei clădiri , arunca o grenada prin fereastră și a obține un cuplu ucide , apoi observați că schijele a lăsat găuri mici peste tot pe pereți de lemn pentru a se ghemuiesc și să înscrie ucide mascate prin . Cele mai multe pierderi sunt suficient de tensionate pentru a provoca trantite de pumni , și că aceeași tensiune face o victorie a da o grabă sălbatic , care ma făcut majorete tare uneori . Asediu este ca șah de acțiune / shooter , un joc care este simplu de a învăța și de a înțelege , dar ar putea să ia o viață pentru adevărat maestru . Un joc de nivel înalt de 10 experți are un plafon foarte ridicat de calificare , cu operatorii de implementarea și blocarea implementări în timp ce folosind fiecare unghi al hărții ars în memorie și toate opțiunile dinamice ale jocului. Acesta nu poate fi pentru tine , dar dragostea mea multiplayer înainte a fost un joc rapid de trăsnet cu roboți gigant , astfel orice se poate întâmpla .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu